Senior účtovník – Bratislava
CLA hľadá do svojho účtovného tímu motivovaného človeka s chuťou pracovať. Ako jedna z najväčších poradenských firiem na slovenskom trhu podporujeme interný kariérny rast a naši kolegovia majú vďaka silnej podpore rozvoja a vzdelávania možnosť rásť spolu s našou spoločnosťou.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- Samostatné vedenie a spracovanie kompletného účtovníctva a činností s ním súvisiace v súlade legislatívou a internými postupmi, vrátane reportov
- Príprava mesačných uzávierok a inventarizácie účtov
- Vypracovanie DPH (vrátane kontrolného a súhrnného výkazu) a daňového priznania k dani z príjmov
- Vypracovanie štatistických prehľadov, NBS hlásenia, Intrastat hlásenia
- Vypracovanie daňových priznaní k dani z motorových vozidiel a dani z nehnuteľností
- Zostavovanie ročnej účtovnej závierky
- Súčinnosť pri audite a príprava všetkých potrebných podkladov k nemu
- Komunikácia s príslušnými inštitúciami
- Poskytovanie odborného poradenstva pre klientov
- Aktívna účasť na pridelených projektových zadaniach
- Kontrolovanie výstupov práce menej skúsených kolegov
- Mentorovanie a odovzdávanie odborného know how
- Aktívna účasť pri realizovaní set up fázy nových klientov a zákaziek
- Identifikovanie problematických procesov, navrhovanie riešení a súčinnosť pri implementácii nových procesov
- Zodpovednosť za dodržiavanie termínov a kvality pri poskytovaní služby klientom v súlade s rozsahom zmluvne dohodnutých podmienok
- Zodpovednosť za bezodkladné informovanie nadriadeného o všetkých skutočnostiach, ktoré identifikuje pri výkone práce a nebude mať istotu o ich riešení
- Systematické vzdelávanie sa v odbornej oblasti, a to najmä prostredníctvom systému interného vzdelávania zabezpečeného zamestnávateľom
- Poskytovanie poradenstva v rámci oddelenia v definovanej oblasti špecializácie odsúhlasenej s nadriadeným v súlade s kompetenčným modelom
- Zodpovednosť za dodržiavanie interných procesov zamestnávateľa
- Plnenie úloh včas a požadovanej kvalite podľa pokynov nadriadeného resp. zamestnávateľa
Zamestnanecné výhody, benefity:
- Rozvíjaj sa spolu s nami!– podporujeme tvoj odborný aj kariérny rast prostredníctvom školení, vzdelávacích programov a seminárov.
- Získaj cenné skúsenosti a príležitosti– čaká ťa práca s odborníkmi, vďaka ktorým sa môžeš neustále rozvíjať.
- Staň sa súčasťou silného tímu– podporujeme členstvo v profesijných organizáciách, tímového ducha a otvorenú komunikáciu.
- Flexibilita a rovnováha– kombinujeme pevný a flexibilný pracovný čas, ktorý ti umožní prispôsobiť si deň podľa potreby, okrem toho ponúkame možnosť práce z domu a dva sick days ročne.
- Spravodlivé odmeňovanie– každoročné prehodnotenie platu, ročné bonusy a špeciálne odmeny pri pracovných výročiach.
- Vzdelávanie a osobný rozvoj– okrem odborných školení a seminárov ti poskytujeme aj jazykové vzdelávanie, aby si mohol/-a rozvíjať svoje komunikačné schopnosti a kariérne možnosti.
- Zdravie a pohoda na pracovisku– ponúkame ti Multisport kartu, pravidelné ovocné dni, konzultácie s psychológom či koučom a ďalšie aktivity na podporu fyzickej aj mentálnej pohody.
- Tímový duch a spoločné zážitky– teambuildingy, vianočný večierok, firemné stretnutia a ďalšie spoločné akcie na upevnenie kolektívu.
Informácie o pozícii
Miesto práce
Termín nástupu
Typ úväzku
Mzdové podmienky (brutto)
Vzdelanie
Jazykové znalosti
Počítačové znalosti
Prax na pozícii
Osobné predpoklady a zručnosti
Karpatská 8, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
ASAP
Plný úväzok
2 200 EUR/mesiac. Základná mzda od 2200 EUR. Finálna výška závisí od skúseností a odborných znalostí.
Ekonomika, prípadne iné, ale podmienené praxou v odbore.
Anglický jazyk – mierne pokročilý (B1) alebo
Nemecký jazyk – mierne pokročilý (B1)
Podvojné účtovníctvo – pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Word – pokročilý
Microsoft Windows – pokročilý
Účtovník, 3 roky
Skúsenosti z oblasti účtovníctva min. 3 rok
Samostatnosť vo vedení účtovníctva, pri zostavení DPH priznaní, účtovných závierok a kalkulácii dane z príjmov
Znalosť práce v SW Helios – výhodou,
Samostatnosť v práci, no zároveň tímový duch,
Orientácia na výsledky, dôslednosť a efektivitu pracovných postupov,
Chuť a ochota učiť sa nové veci,
Dobré komunikačné zručnosti,
Pozitívny prístup k práci,
Schopnosť komunikovať v bežnom rozsahu v Aj alebo Nj – výhodou.
Kontakt
Zdenka Böhmová
HR Business Partner
T: +421 905 555 944
E: internehr@claslovakia.sk
Kontaktujte nás
Zaujala Vás pracovná ponuka?